sist jeg var så var vi vel ferdige rundt 15. men jeg var i siste gruppa som gikk inn til intervju... første gruppa begynte vel i 12-13- tida... så jeg hadde "fri" fra da, til vi skulle inn
Flyttet fra Mosjøen når jeg var 16-17. Har skrevet brev til deg. Er ganske sikker på at vi kjenner hverandre gitt. hehe
Åh, kor eg glede meg.. Satse på at man klare det her mæ glans!! Å selvfølgelig at vi alle får jobben.. Katti e dæ dokker kunne tenkt dokker å reist neåver? Veit ikje katti dem som søke no bir sendt neråver.. Førr min del så vil eg gjerne vente tell jan/feb.. Må tjene opp litt penga..
Når hun dama fra Disney ringte meg (sist uke), sa hun at de tok inn de første nå i februar.. Jeg for min del kunne godt tenkt meg å dra så fort som mulig, men om jeg må vente til februar så går vel det også greit
Har å tænkt litt på dæ der, står jo at man skal kle seg proffesjonelt, men e litt usekker på ka som bir litt førr "stivt"..
Jeg skal ha på meg dressbukse og en hvis skjorte. Tror ikke det er noe som heter ffor stivt nesten jeg.. hehe
Kor arti! Dæm sporte no iallfall meg om koffør eg kunne tenke meg å jobbe der, å sånne småtteri.. Vest dæm kje allereia har gjort dæ, ska dem sekkert ha deg neåver tell Oslo i helga!