Da jeg var der, sÃ¥ var det sÃ¥nn at nordmenn var mest sammen, og engelsk menn mest sammen osv. Men jeg hadde ei canadisk rom venninne, og jeg var mye sammen med hennes venner ogsÃ¥. Ellers sÃ¥ var jeg en del med min japanske venninne, og noen engelske. Det blir automatisk at man henger sammen med sine landsmenn. For all del, bli kjent med andre nasjonaliteter!! Det er for dumt Ã¥ bo et Ã¥r i florida sammen med sÃ¥ mange forskjellige nasjoner, og sÃ¥ bare skulle være sammen med norske. Da lærer man jo ingenting. Nordmenn kan man jo treffe hjemme uansett.Â
denne posten er jo noen måneder gammel..og tror vel egentlig ikke at så mange norske leser dette her. Men hvis du nå er norsk, og leser dette, så svart og motbevis min overbevisning =) jeg drar ned 14 mars.. noen andre?
Hi everyone! I read on the WDWIP website that only Norwegians are eligable from Scandinavia. Have you met any Swedish, Finnish or Danish people who work at WDW? Because I'm from Finland and I'd really want to go, but I'm not sure who to contact or even if they specifically ONLY hire people from the countries they mention on the website. Btw, where did you guys have your face to face interviews? Thanks in advance Sorry that I don't speak Norwegian! Jag kan svenska, så jag förstår något av det som ni pratar. Tack om ni kan hjälpa mig!
kjekt å sjå kjentfolk her på forumet Det stemmer det som folk seier at det er færre folk som søker no, og dei har problem med då skaffe folk. bluedrops from Finland: I know that International Services (IS) recruit people to the College Program from all different sorts of countries. Many from Germany and France, but also from Danmark, I've heard from IS. Go check out their website at www.internationalservices.fr. Give them a call.