Interviews in Oslo=)

Discussion in 'Applicants Discussion' started by -Stine-, Sep 5, 2006.

1. lovely

lovely New Member

Ja ble stille men.
    SYnes noen sa at man kunne velge men det får så være. Og med lønnen, nei det er ikke derfor vi drar dit og egentlig er det ikke så farlig, men man må kunne påpeke at det (Kanskje) er litt sleipt av Disney, men det er ok... Prisnivået er jo annerledes ;)
    Tenker allerede på at jeg må dra fra alle og det er jo litt trist :'( menmen
    Savner kulde og SNØ! ;D Noe snø andre steder i landet?
    SÃ¥ kort til jul!

2. -Stine-

-Stine- New Member

nei vi har hvertfall ikke snø her nede i sør, sjeldent det... det bare regner regner og regner enda litt til... er så tragisk... har ikke julestemning i det heele tatt, og så er d jo bare 3 dager til jul... hmm... har gitt opp håpet om snø til julaften...

3. PcB

PcB New Member

Har gitt opp håpet om snø på julaften:( Hadde jo vært koselig med snø denna jula, for vi får det hvert fall ikke neste;)

4. PcB

PcB New Member

God Jul :D

5. *Cecilie*

*Cecilie* New Member

God jul ja!! ;D

6. -Stine-

-Stine- New Member

God jul alle sammen :D

7. -Stine-

-Stine- New Member

Idag er det bare 196 dager igjen!! :D hmm altfor lenge til igrunnen... har alle hatt ei fin jul? hvordan var jula i Florida?? 8)

8. *Cecilie*

*Cecilie* New Member

Ja, hvordan var jul og nyttår i Florida? ;D ..Gleder meg til å kunne dra nedover, men det er jo faktisk et halvår vi har å vente Stine :-\ ..jaja, er forsåvidt et halvt år siden jeg søkte og, men føles ikke såå lenge :) Noen andre som tenker å jobbe en del før dere drar?... jeg tenker jeg får meg en sommerjobb, da kan jeg jo nesten bli styrtrik før jeg drar i motsetning til der borte :p
    Jeg hadde en fin jul :D ..men neste blir bedre ;D

9. -Stine-

-Stine- New Member

et halvt år går nok sikkert dødsfort.. ja jeg jobbe for harde livet! jobber 16 dager i mnd ca.. hehe... skjønner ikke jeg har tid til alt.. jaja... skal nok bli rik jeg ja ;D gleder meg hvertfall til neste jul! og nyttår da! tar nok heeeelt av der nede...wee...

10. *Cecilie*

*Cecilie* New Member

hehe... jeg har så DEFINITIVT ikke tid til både jobb og skole samtidlig! :-[ ...Er i ferd med å kolapse av alt det umennesklige arbeidet på min sære instutisjon av en skole, som jeg ikke lenger helt husker hvorfor jeg bynte på (kaffe og energipiller er fine ting!).. Gleeeder meg sinnsykt til Disney!! :D ...Slutter faktisk allerede i Mai da, så har hele 53 dager som jeg forhåpentligvis får fyllt med en godt betalt sommerjobb :p

11. PcB

PcB New Member

Lurt :D
    Jobber hver dag jeg, men mye av pengene forsvinner til husleie, strøm, internett og mat :( skulle gjerne ha litt oppsparte penger når jeg kommer til florida... Meeeen, bare 48 dager igjen for meg, hihi=)

12. veslem

veslem New Member

Godt Nyttår alle sammen 8)

eg prøve å jobba so masse eg kan før eg reise.. men er ikkje lett å spara peng når d har vært jul og allting :eek:

men no e d faktisk berre 5veker til eg reiser.. ::)

13. -Stine-

-Stine- New Member

er egentlig litt glad for at det ennå er et halvt år til jeg reiser så får jeg spart opp litt penger hvertfall... men tenker nok at russetida kommer til å ødelegge litt for budsjettet... hehe... jaja.. er jo bare russ en gang da.. men skal nokk greie å få spart for det :)

14. SuperAnka

SuperAnka New Member

Får vel si HEI her jeg å..... Var ikke noen norske sist jeg sjekka denna siden.. Men det må jo ha vært EN GGOD STUND SIDEN :p

Jeg drar hvertfall 20 feb... Ska jobbe i F&B! Gru-Gleder meg ;D :eek: 8) :D :-\ ;D
    Drar i håp om at alle kjente her hjemme kommer på besøk da, så regner jeg med det er en del nye kue fok der borte å bli kjent med.....??....! :)

Hvis noen har lyst til å add`e meg til msn; skuterud85@hotmail.com

Snakkes mine Disney venner ;D

15. PcB

PcB New Member

Øy kult, en til som drar 20. Feb :eek:)

16. -Stine-

-Stine- New Member

nå er d ikke lenge til dere reiser nei! er kofferten snart pakket eller? hehe...

17. Benedicte

Benedicte New Member

heisann

Kommer dere 20 februar?? Trodde dere kom 6 februar jeg... jeg kom ned her 4 desember. Vi gleder oss hvertfall til dere kommer :) Tror det kan være lurt å ha med seg litt ekstra penger ja.. dere begynner ikke å jobbe før etter en uke. å på andre lønningen trekker de dere 2 huseleiger.. så ha med litt lommepenger :)

SÃ¥ snakkes vi i florida :)

18. -Stine-

-Stine- New Member

Årh dere er sååå heldige som skal reise snart! kan ikke jeg bare legge meg i en av koffertene deres..? ::) må jo vente kjempelenge før vi kan reise.. hmm... jaja... får vel bare vente og vente enda litt til.. jaja... blir vel vår tur etterhvert...

19. *Cecilie*

*Cecilie* New Member

Fått nå Disneypakke enda eller Stine? Bynner å få lyst på den nå.... er da så alllt for lenge til vi drar.. :-[

20. ~Kristine~

~Kristine~ New Member

Hei hei :)
    Er det noen her som skal på intervju i Oslo 31 mars?
    Lurer også på om det er noen som kan fortelle meg litt om de forskjellige arbeidsområdene, hvor jeg burde søke osv?

Share This Page