hehehe.. må jo bare tenke på alt det andre som skjer i løpet av året da da har ikke di dagene med papir arbeid så mye å si
Gratulerer!!! Kjeme gøy at du fikk jobben! Jeg har plutselig blitt flyttet til F&B.. Skjønner ikke så mye, men HURRAAAAA!!! ;D ;D
Gratulerer så mye! Vi er et par-tre stykkere til fra forumet her som skal resie 17. juli. Skal du la Disney ordne flybillett for deg? Da kommer vi sikkert til å reise sammen. Gleder meg til å møte deg. Og alle andre som skal jobbe i den Norske Paviljongen. Dette kommer til å bli et utrolig bra år! Wohoo!
Ja de skal ordne billettetn til meg, så da drar vi sikkert i lag Gleder meg til å møte alle dere også Dette skal bli skikkelig gøy.. nå er jeg bare litt stresset med når jeg skal få tid til å ordne meg visum og greier:s Men d ordner seg sikkert
hehe.. mye å gjøre...? men en ting jeg lurer litt på, noen som bruker linser der nede? tar man med seg et års forbruk eller hva er vanlig??
Jeg tenkte også på det der med linser, men altså, de har da linser overalt i verden, så kan sikkert fint få kjøpt det der da
Jeg tenkte å faxe Disney's forsikring nå i dag jeg. Har ikke orket å lete etter en bedre en. Har noen andre funnet noe annet?
okey men da tar jeg bare med et par esker eller noe med linser Jeg har ikke lett etter noen bedre forsikring, tok bare disney si, men d er lurest å sende den i posten tror jeg. hvertfall så har jeg å venninna mi faxa den 4 ganger og de har enda ikke mottatt noe som helst fra venninna mi + at de mangler et ark fra meg, så vi skal hvetfall sende d i posten nå d som mangler!
De fikk forsikringa mi på fax etter to forsøk ikke dårlig... Har bestilt time på ambassaden 18.juni... Er jeg den eneste av oss som drar 17.juli som har ordnet dette? Tenkte å gjøre det tidlig jeg, så får de kanskje ordnet flybilletter til meg litt tidligere også. Vet ikke hva det har å si for prisen da, men... Er det ambassaden som vil ha den engelske fødselsattesten, eller skal den taes med til USA? Hvor mye penger er det kjekt å ha spart opp og ta md seg når man drar? I og med at man ikke får lønn med det første, og det er vel en _del_ ting som må kjøpes inn? Har lest ett sted at vi må kjøpe dyner og puter den første dagen?