Interviews in Oslo=)

Discussion in 'Applicants Discussion' started by -Stine-, Sep 5, 2006.

1. Twen

Twen New Member

Hvor får man tak i fødselsattest på engelsk?

Uff, begynner å grue meg for å prate engelsk! Hehehe... Jeg var veldig flink i engelsk på skolen, men det er nå tross alt 6 år siden.. Har ikke praktisert språket i mellomtiden. Er vikar i et internasjonalt firma nå, og får flere telefoner på engels. Merker at jeg sliter litt, ja :p

Men det går seg vel til. ::)

2. ~Kristine~

~Kristine~ New Member

Hei hei alle sammen :)
    Har bare et lite spørsmål.. Noen som har noen aning om hvordan d ventelistegreierne fungerer?

3. -Stine-

-Stine- New Member

jeg vet ikke helt hvor man får tak i d nei.. hehe d må vi jo å ha ja.. hmm.... jaja finner vel ut av d også etterhvert.. hehe

nei jeg vet ikke hvordan d virker.. har du blitt satt på venteliste.?

4. Norunn

Norunn New Member

5. ~Kristine~

~Kristine~ New Member

Jepp:S De hadde foreløpig ingen ledige posisjoner i den perioden som jeg vil dra..
    Så nå er det bare å vente igjen

6. *Cecilie*

*Cecilie* New Member

Så morsomt at vi blir flere på forumet her gitt ;D Gleder meg til å treffe alle sammen!

Havna du på venteliste Kristine? ...Hm, så det er altså fullbooka på den 17de juli eller no da? ...Vet ikke hvordan det fungerer, men om noen avslår tilbudet så blir det jo åpen plass, så kankje det du står på venteliste for? ...Ellers så får du vel sikkert dra på en senere dato da tror du ikke? ;)

7. ~Kristine~

~Kristine~ New Member

Håper det:) D er vel ingen som føler seg fristet til å takke nei ;)

8. norway

norway New Member

9. carolineo

carolineo New Member

jøss! fins det sånne sider som det her! herlig! jeg har blitt så gira på hele epcot opplegget jeg! har ikke søkt på jobb der enda, for jeg kan ikke før jeg er ferdig med videregående sommeren 2008. jeg fyller 19 år i august, og er derfor nesten 20 rundt den tiden jeg har lyst til å reise ned dit. men jeg vet jo at det er 21 års grense å feste der nede. hva gjør de resterende som er under den alderen?! kan man ikke drikke da, eller hva? og når lønner det seg for meg å søke hvis jeg ikke vil ned før neste sommer? kan jeg bare søke nå og bli ferdig med det?
    puss!

10. -Stine-

-Stine- New Member

hei norunn!
    ja thea, hun var på intrevju da, så koselig da! ja hun fikk jobb men fikk ikke reise før 17. juli og skal jobbe i f&b.. d var jo rart at du kunne reise da og ikke hun.. hmm.. jaja.. alle kan vel ikke få d som de vil... ;)

kjempegøy med så mange nye som kommer inn på forumet :D

11. PcB

PcB New Member

Det er ikke noe problem aa drikke i det hele tatt selv om du er under 21! Bare tenk litt og vaer litt lur saa du ikke blir tatt og saann! Det eneste som kan vaere kjipt er at du kanskje ikke kommer inn paa alle stedene du vil!

12. carolineo

carolineo New Member

okei! så det er et fett om jeg søker meg inn til sommern 08 eller om jeg venter til jeg har blitt 21?

13. *Cecilie*

*Cecilie* New Member

Hei! :) Om du vil dra sommeren 2008 kan du søke allerede nå i sommer å dra på intervju til høsten. Det var det folk sa til meg, og jeg var på intervju nå i høst (drar 17de juli). Det er en fordel å søke tidlig ettersom det da er det større sannsynlighet for at du får dra når du vil og jobbe hvor du vil. Også er det jo deilig å få vite langt i forveien at du har jobben ;)

Den der 21 års regelen er litt småirriterende :p ...men det som er domt er at de har satt opp aldersgrensa til PI til 21! Håper de endrer det tilbake...

14. -Stine-

-Stine- New Member

ja jeg hadde gleda meg såå til PI, alle sier jo d er så bra der, selv om jeg ikke er 21 da.. men men.. :p

15. carolineo

carolineo New Member

hva er PI?

16. *Cecilie*

*Cecilie* New Member

Pleasure Island.. hehe ;) (btw, jeg hører fra noen at det er så dødt der nå at de vurderer å endre det tilbake!)

17. Norunn

Norunn New Member

18. -Stine-

-Stine- New Member

hehe...nei skrev visst feil jeg.. hun skal reise 7. august... d var jo egentlig rart at du kunne reise da og ikke thea.... hmm... jaja...

19. carolineo

carolineo New Member

men dere? er det teit av meg å søke nå hvis jeg ikke vil inn før sommeren 08? jege r bare så sinnsykt ivrig!
    og jeg kommer til å søke meg på f&b. men gjerne fortell meg litt om hvordan en dag funker for dere der nede a? hva gjør man på jobben, kvelden, ect.. og hvordan får man tak i drikke når man er underage?! =)

20. *Cecilie*

*Cecilie* New Member

Er ingen grunn til å vente med å søke vil jeg tro.. Men de har vel ikke nye intervju før til høsten nå. Drikke kan du vel få andre til å kjøpe for deg, men du bør ikke drikke på offentlig Disney property, Pleasure Island etc.. da risikerer du å bli kasta ut av landet (så lenge du er under 21).

Share This Page