ja, må vente fordi at æ har vært der før. e nån ganga at man kan reise før, men da må de mangle søkera. desember tror æ e måneden med minst søkera.. trur også at disney har andre grunna også. de vil sikkert at man skal være litt hjemme også, så man ikkje blir for tilknytta plassn.
Hei hei. Koselig å se at så mange nye skal reise ned. Jeg er 22 år, reiser 17.juli. Skal jobbe i attractions. Har ikke hatt tid til å se på noen av de papirene vi fikk, jeg... Begynner kanskje å haste med å faxe tilbake? Hva slags papirer var det, er de vanskelige å forstå? Have a nice day!
nei det er ikke så mye som skal faxes. et acknowledgement form som du bare skal skrive under på, pluss noen papirer til helseforsikringa som må fylles ut og faxes...
Hei! Så litt tidligere i diskusjonen her at dere klarte å bytte fra merch til F&B... Er det faktisk mulig å gjøre det?? Jeg har blitt plassert på merch, men har mer lyst til å jobbe innen mat... Mye på grunn av pengene, men også fordi jeg har litt erfaring innenfor det området... Kan jeg faktisk bare sende mail og spørre om jeg kan bytte????
Det var ikke noe problem for min del å bytte. Men så er det jo lenger til jeg drar. Jeg hadde satt Merch som førstevalg da. Vet ikke om det er annerledes hvis du hadde det som andrevalg og fikk det. Men er bare å sende en mail til Emilie ja
ja, man må betale for forsikring etter de 4mnd. disney sende dæ papira som du må fylle ut. e no dritt å fylle ut d, men jæævli greit å ha forsikring i usa. om du skulle gå på en smell, koste d fettmye. forsikringa blir trekt fra din ukentlige paycheck. så du merke såvidt at du betale førr forsikringa. sorry førr d seine svare, stine. glømte å sjekke sida igår.
okey.. går helt greit d mika, eller steffen var d vel.. hehe.. så d er ikke så mye som den forsikringa jeg just betalte..? når jeg sendte mail inn fordi jeg plutselig ble satt til f&b var d egentlig ikke plass i merch men de skulle prøve å ordne d for meg. men så bytta jo cecilie til f&b så da gikk d jo greit
Uff, koster litt detta her da... Forsikringer, flybilletter osv... Men, men, det kommer til å bli kjempeknall! Stine, jeg har sendt deg en PM med spm ang utfylling av skjema, håpet du kunne hjelpe meg Har du sett det?
ja d er ikke akkurat billig alt i alt dette her men er jo definitivt verdt d!!! så d nå så har svart så godt jeg kunne! håper d er til hjelp da
ja jeg tror nok d for fikk først mai ltilbake om at d var fullt men hvis jeg virkelig ville bytte så skulle de prøve å finne en plass, og like etterpå skreiv jo du inn her at du hadde bytta til f&b og d var da jeg fikk mail om at jeg hadde fått bytta hehe..
whoho food er best!!! det er der man MAA jobbe! i merch og attraction jobber det bare ca 20 stk(i hver altsaa), mens i food er vi vel godt over 100 man blir kjent med saa sykt mange flere ved aa jobbe i food, samtidig som man tjener massse penger som servitoer Gled dere til aa komme hit! Selvom jobben er DRITT er det veldig goy ellers Jeanette has been i Orlando, Florida for 8 months, 27 days
Jepp, er glad jeg bytta til Food! ..men Merch/Attractions er sikkert også bra pga. lettere og annerledes arbeid. Kommer vel an på hva man liker ...Og folk blir man da vel kjent med uansett, om man går inn for det, gjør man ikke det da? Det er da vel ikke sånn at bare norskinger henger sammen heller håper jeg ...Hvor lang tid tar det før man kan bynne å tjene på driks i F&B forresten?
Jeg har egentlig meldt meg til å jobbe i attractions... men nå i det siste har jeg tenkt litt, og lurer på om ikke jeg vil bytte til merch ??? Kan noen hjelpe meg? Si litt tanker og erfaringer, gjerne en liste med for og imot. Veldig vanskelig å bestemme seg når man ikke vet så altfor mye om jobben!
Ja... Hvorfor har du valgt det du valgte da? Noen tanker? Eller er du egentlig ikke helt sikker du heller? Synes det er teit at vi _bare_ kan bytte før vi drar ned. Her vet vi jo ingenting. Det er jo der nede vi finner ut hva vi trives best med. Men skjønner jo også at det kan bli litt styr...
nei jeg tenkte gentlig bare at jeg ikke ville jobbe med mat for har jobbet med det i over ett år nå og begynner å bli litt lei så ville prøve noe nytt, pluss at to som vi kjenner som har vært der sier at arbeidsmiljøet var mye bedre i merch og attractions enn i food. og attractions vil jeg bare ikke fordi kan hvertfall ikke tenke meg til å stå å prate foran en masse folk.. hehe.. så derfor ble d merch på meg.. kan skjønne at de ikke lar oss bytte der nede for da må de jo bruke masse tid på å lære oss opp til den nye jobben igjen og d blir jo bare styr..