lurte bare på en ting om den disneypakken.. d er bare de forsikringsskjemaene og acknowledgement form som skal faxes så fort som mulig, det andre skal vi ta med oss??
ikke jeg heller..skal ned i banken over påska å ordne m den helseforsikringa.. få den betalt og faxet... men så har jeg jo selvfølgelig klart å rote vekk de bagasjelappene og klistermerkene!! :-[ håper jeg kan få nye da!! årh.. er så typisk meg altså!!
Heisann.. fikk akuratt vite at jeg skal reise 4.desember.. var på intervju nå 31mars.. blir bra.. gleder meg sykt mye!
Hei Folkens! Jeg var på intervju 1. april...Fikk mail i dag om at jeg skal reise 20. mai!!!!! Herregud som jeg gleder meg!!!
har fått gåo for 4.desember, jeg også. drar ned for andre gang. kom tilbake nå i desember. var på intervju med frankie geeee 31.mars.
gratulere folkens koselig m flere nordmenn der borte hvor er dere fra, hvor gamle?? hvor skal dere jobbe?
Oi, her ble det masse flere folk plutselig Gratulerer til alle!! ..Jeg er 18 og drar 17 juli samtidlig som Stine. Ingen flere som skal dra da? ;D Skal forresten jobbe i F&B
hehe.. nei er nok LITT lengere til vi skal reise hadde jeg kunne så hadde jeg dratt imorgen.. men men.. bare å smøre seg med litt tolmodighet
<-- pågrunn av den hæstkuken hær. må vente 1år før æ kan dra ned igjen.. så om vi sku dra sammen, måtte han også vente :-\