10 dager igjen nå skal til oslo på mandag den 12 februar og få visum hu derre emilie er skrudd hu skyldte på meg at jeg ikke hadde skrevet riktig addrese så jeg fikk den disney pakka men det var HU som hadde skrevi feil.. så den har ikke jeg fått enda!. rofl... 20 februar er dagen gleder meg mutti =)
ahhh jeg med har lyst å dra nooo men neida har ikke vert på intervju ennå jeg..... men gleder meg til intervjue da :=)
når er det da?. hvis du blir akseptert så råder jeg deg til og spare penger. blir masse utgifter som dere ikke hadde regnet med! godt jeg har en snill bestemor hehe forsikring visum lommepenger you name it!..
8 dager igjen. helt utrolig var i oslo og fikk ordna visum nå så får bare håpe det kommer i posten tidsnok
Skal i slutten av mars , så håper jeg får dra i august september... jah penger er en ting hehe , går skole no , så jobbe hele sommern , å forhåpentligvis så har jeg en snill far som jeg får låne litt med : kan liksom ikke komme med 1000 kr på konto . var en del bra dame påp flickabo der heldig jævel du e da , alt for lenge til jeg skal dra , vist jeg i det hele tatt blir tatt med da. men tror nok det skal gå bra jah.
Tror nok det er ganske så sikkert at du blir med, de er jo sååå desperate etter norske folk så.. som franskmannen sa når vi var på intervju, du skal være ganske så korka i hodet visst du ikke blir med...
Blir den 31 jeg med skal jah . håper bare att jeg ikke blir så nervøs att jeg ikke får ut ett engelsk ord hehe...men det skal nok gå bra ja... ;D
fikk en god nyhet idag de ringte fra usa og sa at jeg og de andre som reiser den 20 februar skulle reise den 19 istedenfor så jeg hoppet i taket og begynte og stresse mer nå er alt av klær vasket og klart til og bli pakket ned. har enda ikke fått visumet i posten huff.. blir temmelig lei meg hvis jeg ikke får det innen fredag. Ønsker dere alle lykke til på intervjuer og andre ting så sees vi i orlando alt ordner seg for snille gutter og jenter ^^,
JAAAAAAA : fikk visumet i posten idag WOOHOO nå er jeg super happy ^^, 4 dager igjen reiser fra gardermoen 19 februar 0925 er framme i orlando 1910 amerikansk tid så må nok være oppe i godt over 24 timer jah!
Ja, tror ikke det tar 3 og en halv time å reise til orlando Men vi gleder oss til dere kommer alikevel ;D Ta med dere varme klær for det er UTROLI kaldt her nå.. Jeg fryser meg nesten ihel.. så snakkis vi nok på mandag.. Blir nok snikkabo på dere tenker jeg
snikkabo kult blir jo være oppe i over 24 timer elns .. men klarer sikkert en fæst fordet skravels på mandag WDW folk
Lurte på hva som er lurt å ha med? Hva med sengetøy og arbeidssko? En stund til jeg reiser da men ... Er det noe annet?
ta med deg det du føler for! står jo at du må ha med deg sengetøy. mener det står et sted ihvertfall! under 48 timer igjen ^^
Ikke tenk så mye på a ta med deg arbeidssko.. Det kan du få kjøpt billig her nede også..! Pakk andre ting du heller vl ha med da.. Huff, sliiiiten.. Vœr forberedt på ett hardt liv med mye fest og lite søvn.. hehe.. Eller, det er mer hvis du har lyst da.. Som meg : hehe.. Har det super morro, vil ikke hjem!!! Gled dere til en morsom tid!
begynner å bli en stund siden d var noe aktivitet her!! men uansett, jeg har altså da plutselig blitt satt til å jobbe i food!! håper de får switcha mg tilbake til merchandise!!