Interviews in Oslo=)

Discussion in 'Applicants Discussion' started by -Stine-, Sep 5, 2006.

1. Chazran

Chazran New Member

10 dager igjen nå :D

skal til oslo på mandag den 12 februar og få visum :D

hu derre emilie er skrudd :p hu skyldte på meg at jeg ikke hadde skrevet riktig addrese så jeg fikk den disney pakka men det var HU som hadde skrevi feil.. så den har ikke jeg fått enda!.

rofl...

20 februar er dagen :D gleder meg mutti =)

2. gutt_21

gutt_21 New Member

ahhh jeg med har lyst å dra nooo :mad: men neida har ikke vert på intervju ennå jeg..... men gleder meg til intervjue da :=)

3. Chazran

Chazran New Member

når er det da?.
    hvis du blir akseptert så råder jeg deg til og spare penger.

blir masse utgifter som dere ikke hadde regnet med! godt jeg har en snill bestemor :p hehe

forsikring
    visum
    lommepenger
    you name it!..

4. Chazran

Chazran New Member

8 dager igjen. helt utrolig var i oslo og fikk ordna visum nå så får bare håpe det kommer i posten tidsnok

5. gutt_21

gutt_21 New Member

Skal i slutten av mars , så håper jeg får dra i august september... jah penger er en ting hehe , går skole no , så jobbe hele sommern , å forhåpentligvis så har jeg en snill far som jeg får låne litt med ::) kan liksom ikke komme med 1000 kr på konto . var en del bra dame påp flickabo der:p heldig jævel du e da , alt for lenge til jeg skal dra , vist jeg i det hele tatt blir tatt med da. men tror nok det skal gå bra jah.

6. -Stine-

-Stine- New Member

Tror nok det er ganske så sikkert at du blir med, de er jo sååå desperate etter norske folk så.. som franskmannen sa når vi var på intervju, du skal være ganske så korka i hodet visst du ikke blir med...

7. ~Kristine~

~Kristine~ New Member

Da er det håp for meg også ;) Når skal du på intervju? Jeg skal den 31 mars.. Gleder meg sinnsykt.

8. gutt_21

gutt_21 New Member

Blir den 31 jeg med skal jah . håper bare att jeg ikke blir så nervøs att jeg ikke får ut ett engelsk ord :p hehe...men det skal nok gå bra ja... ;D

9. Chazran

Chazran New Member

fikk en god nyhet idag :D de ringte fra usa og sa at jeg og de andre som reiser den 20 februar skulle reise den 19 istedenfor :D så jeg hoppet i taket og begynte og stresse mer :p

nå er alt av klær vasket og klart til og bli pakket ned. har enda ikke fått visumet i posten :(
    huff.. blir temmelig lei meg hvis jeg ikke får det innen fredag.

Ønsker dere alle lykke til på intervjuer og andre ting :D
    så sees vi i orlando :D

alt ordner seg for snille gutter og jenter ^^,

10. Paco Aleman

Paco Aleman New Member

Norway CHicks RockS!

11. Chazran

Chazran New Member

JAAAAAAA :D:D:D:D:

fikk visumet i posten idag :D
    WOOHOO nå er jeg super happy ^^,

4 dager igjen :D
    reiser fra gardermoen 19 februar 0925 :D
    er framme i orlando 1910 amerikansk tid

så må nok være oppe i godt over 24 timer jah! :p

12. PcB

PcB New Member

Tror nok du er fremme i Orlando 1910 amerikansk tid?

13. Benedicte

Benedicte New Member

Ja, tror ikke det tar 3 og en halv time å reise til orlando :p Men vi gleder oss til dere kommer alikevel ;D Ta med dere varme klær for det er UTROLI kaldt her nå.. Jeg fryser meg nesten ihel..

så snakkis vi nok på mandag.. Blir nok snikkabo på dere tenker jeg ;)

14. Chazran

Chazran New Member

snikkabo :D kult
    blir jo være oppe i over 24 timer elns ..
    men klarer sikkert en fæst fordet :p

skravels på mandag WDW folk

15. lovely

lovely New Member

Lurte på hva som er lurt å ha med? Hva med sengetøy og arbeidssko? En stund til jeg reiser da men ;)... Er det noe annet? :eek: :)

16. Chazran

Chazran New Member

ta med deg det du føler for!
    står jo at du må ha med deg sengetøy. mener det står et sted ihvertfall!

under 48 timer igjen ^^

17. lisem

lisem New Member

Ikke tenk så mye på a ta med deg arbeidssko.. Det kan du få kjøpt billig her nede også..! ;) Pakk andre ting du heller vl ha med da..

Huff, sliiiiten.. Vœr forberedt på ett hardt liv med mye fest og lite søvn.. hehe.. Eller, det er mer hvis du har lyst da.. Som meg ::) hehe.. Har det super morro, vil ikke hjem!!! Gled dere til en morsom tid!

18. PcB

PcB New Member

da var jeg her :D kom paa mandag! det er varmt og digg her!

19. -Stine-

-Stine- New Member

begynner å bli en stund siden d var noe aktivitet her!!
    men uansett, jeg har altså da plutselig blitt satt til å jobbe i food!! :mad:
    håper de får switcha mg tilbake til merchandise!!

20. serioest, IKKE BYTT TIL MERCH!!!

Share This Page