Huff ja, ventetiden blir nok ille. Men da er det i allefallikke i våre hender lenger.. Akkuratt nå, så kan jo alt gå galt;/ wæææ :-\
Flere som skal bo på First Hotel Millenium fra fredag til lørdag? Ikke lenge igjen nå! Alt klart folkens? ;D
hvor mange er det som har søkt? selv skal jeg inn på lørdagen, er kjempe nervøs for brått å ikke kunne snakke engelsk lenger. dette blir vel på en måte mitt andre friår i og med at jeg i år har gått på folkehøgskole.
Aner ikke hvor mange som har søkt, har hørt noe om at det er rundt 150 på intervjuene til sammen, men er ikke sikker. Lykke til til alle som skal på lørdag! Huff nervepirrende å måtte vente en dag til :S ja, ja, blir i hvert fall lett å parkere på palmesøndag _________________________________________________ http://www.mickeypath.com/'] [/url]
Det var vel ikke akkurat noe å grue seg til! ;D Syns egentlig det gikk ganske greit jeg ^^ Fikk jo bag på quizen og greier =D Åssen gikk det med dere folkens?
Hva ble man spurt om på intervjuet? Noe spesielt man bør forberede seg mer på? Skal selv inn i morra. Begynner å bli litt nervøs nå
Lette spørsmål som å fortelle om deg selv og hvorfor du søkte. Er egentlig ikke noe intervju, mer som en koselig samtale! INGENTING å grue seg for ;D
Trur det gikk kjempe bra jeg! koste meg skikkelig, var selvfølgelig helt sist ut. men var helt greit det, de var jo så koselig
høres ut som at det gikk bra med de fleste, har bare hørt positive ting om intervjuene..de amrikanerne er jo så hyggelige, så aner ikke om det gikk bra eller ikke. noen som vet hvor mange de sender til usa? hørte rykter om at det var 70 personer på intervju på lørdagen, og 60 på søndagen..det er jo ganske mange!
trur ikke det var så mange som 70 personer der på lørdagen. men har hørt rykter om at ca 70-80 får jobben, men man vet aldri da bare til å vente å se til 10. april! 12 dager igjen!
Intervjuet var jo ikke ille i det hele tatt Men ventetiden nå er ikke noe gøy :'( Det er alt for lenge til 10. April....
Hmm men lurer fælt på den "ventelista" da... Vi har jo fått jobben, men må bare vente på av reise dato!! Eller??
Har kommet på den berømte ventelista jeg også ^^ Et skritt videre ;D Er det noen som har noen erfaring med hvor lang tid det pleier å ta før man får en endelig dato? Gratulerer til dere som er med