Strange e-mail from France

Discussion in 'Applicants Discussion' started by norwayboy23, Apr 16, 2005.

1. norwayboy23

norwayboy23 Guest

Hi!

Did somone get the same strange letter as me from FRance the 14. april 2005?I was in Oslo on the interview to be a cultrual representative in the Norwegian pavilion at the epcot center. Im just woundering if i get a job or not because in the interview they told us we would get a email there it stood we goot the you with a date or a mail were it stood we did not get it. But in mine it stood i was chosen to be in the program but did not have a date, did somone else get the letter too?

This is the letter:

Dear ..................,

Thank you very much for participating in the Walt Disney World recruitment.
    We enjoyed meeting you and learning more about your home country.

We are happy/ glad to announce you that you have been accepted/chosen for
    the Walt Disney World International Cultural representative program.

For the moment, we are unable to give you a departure date as none are available.
    It may take some time (some weeks or months) before we have a cancellation or more
    available positions. Please be sure I will call you as soon as an available position
    comes up to make you an offer and explain the departure process.
    In general, depending on the cancellation, I try and make offers at least 2 months
    before the departure in order for you to get organised.

If no departure comes up by the next recruitment in October 05, I’ll contact you in
    September to make you an offer for the next season - March 06/Sept 06.

If you have any questions, please don’t hesitate on contacting me.

Best regards,

Noëllie BODEN
    International Services

2. Gundu81

Gundu81 New Member

Hey,

no worries, it just means, that you're on the waiting list, which is pretty normal. It was the same for me. It's the best when you call Noellie once in a while to check whether she got news for you or not plus she sees that you're interested in the job.

Good luck.

Bye, Gundu

3. norwayboy23

norwayboy23 Guest

Hi Gundu!

Have you been in tuch with Noellie? If you have, did she tell you that you will get a job as soon as one position is open? I will contac her soon too and ask her if she know somthing. I hope I get a positive answer so I can go to Florida, and bet you hope the same ;)

I want so badly to go to Florida and work in the epcot center in Walt Disney.

4. Gundu81

Gundu81 New Member

yes, i've been to the interviews in March 03 and got the news about the waiting list a few weeks later. I guess I called or mailed her once a week just to hear if there were any news. I guess I annoyed her a bit, but it worked, in June03 I had my departure date ;D

bye, Gundu

5. Celephaïs

Celephaïs New Member

Halla rune... remember me, jeg ble intervjua sammen med deg. Fikk akkurat samma mailen jeg, så jeg spørte henne når jeg kunne dra og sånn, hu sa det kunne vere når som helst, står jo i mailen det kan vere så seint som september neste år, men sa til meg det var mellom juni og desember jeg kunne bli sendt over.

Håper du blir sendt over rundt den tida du vil da, hadde vert jævli kjipt å måtte vente helt til sept.06

6. norwayboy23

norwayboy23 Guest

Hei på deg!

Jepp jeg husker deg. Jeg har også ringt og snakket med henne denne uka og da sa hun at hun skulle prøve å få til slik at jeg drar i desember 05 når jeg er ferdig med siste eksamen på skolen, men hvis ikke i desember så skulle hun værtfall klare det i feb/mars 06.

Så jeg håper jeg får dra rundt den tida. Sendte du inn politiattest? Jeg fikk lov å scanne den inn og sende den til henne på mail, for det stod jo i brevet vi fikk etter intervjuet at man måtte faxe den over. Veit du ca hvor mange som var på intervjuet? Det så ut som det var gangske mange i salen på den lørdagen, var vel ikke så mange på søndagen. Lurer også på hvor mange som fikk avslag??? men slikt får man vel ikke vite

7. Celephaïs

Celephaïs New Member

Angående politiattest, for å få det her må vi ha skriftlig melding fra arbeidsgiver at vi trenger det, trenger du det. Og, er ikke politiattestene på norsk, går det greier. Og, hvilket brev var det det sto i, jeg husker bare å ha fått den røde brosjyra jeg.

Leste et sted at det var 70 folk på intervju'et og 2 fikk avslag

Share This Page