Norwegians, show yourself! -- Vikingar, syn dykk!

Discussion in 'Accepted/Current CRP Participants' started by AG, Sep 17, 2004.

1. AG

AG New Member

...om det var korrekt nynorsk eller ikke, får bli en annen sak...

Snakk norsk!

Jeg er ei 19 (eller snart i hvert fall) år gammel jente som reiser 7. desember og skal jobbe i F&B. Enkelt og greit.

Værsågod neste.

~Astrid

2. Robert

Robert New Member

Jeg heter .. Robert og skal også reise den 7.desember og skal også jobbe i f&b !! :D er 20 år gammel!! Gleder meg veldig!

3. AG

AG New Member

:)

Hehe! *vinker*

Det er bra du står fram.

~A

4. kidada

kidada New Member

Halla!
    Jeg er her borte naa! stor koser meg! Jobber i attraction jeg, ikke noe tips, men har det moro med de som jobber der, og vi har snille sjefer ;) hehe JEg trodde det skulle bli skikkelig strengt her borte, men det er det ikke! masse moro! gled dere! jeg har vaert her nesten 7 mnd naa.. VIL IKKE HJEM! hehe liker usa jeg :D

5. Robert

Robert New Member

det var lite liv her på den norske gruppa! :D
    nå er det ikke lenge igjen til 7.desember folkens....!!
    gleder meg masse!!
    *prøve å starte samtale* :) hehe!

6. AG

AG New Member

Det er liksom ikke så veldig mange å starte en samtale med... :p Lurer på når vi får den pakken (eller hva det er??) fra Disney. Håper vi får lite i litt god tid når vi skal til den amerikanske ambassaden. Hun jeg kjenner som reiste 31. august, var på intervju 2. august...

Lurer på hvordan det blir med ei jul uten (ekte) snø, norske julekaker, fjøsnisser, Glade Jul og mandel i grøten...

~Astrid

7. Louisa

Louisa New Member

jula kunne være litt trist av og til. første jula jeg har feira uten familie. Men det er oxo en av mine favoritt minner. disney jul er gøy. det er gasnke mye jobbing. men ikke glem og gå i parkene under jula. disney pynter så pent. de har en julenisse i hvert land på epcot. De sier så mye rart og av og till ganske duste ting.

8. Robert

Robert New Member

fikk endelig det disneybrevet..!! woo hoo!! :) har venta på det så lenge..:p ikke lenge igjen nå!!

9. reav

reav New Member

Huska at vi samlet oss i en leilighet hvor alle hadde med seg noe norsk snop/mat. Slengte på oss finstasen å satt der å spilte spill å sånn..var ganske koselig...!!

10. Livar

Livar Guest

Heisann. Her er ein viking frå attractions, eller ride'en (raiden) som vi seier.
    Har endeleg funne vegen inn på diskusjonsforumet her.

Har starta ei gruppe for Walt Disney World på Dagbladets blink:
    http://blink.dagbladet.no/gruppe/wdw/
    Sei ifrå viss du vil melde deg inn, så kan eg sende verve-epost ;)

11. AG

AG New Member

BÃ¥de jeg og Robert er med allerede! ;) Vi kommer neste tirsdag! :eek:

~Astrid

12. Robert

Robert New Member

Vi kommer neste tirsdag!! yoho!!!.. eller som dama på telefonen sa... yii-haa!! 5-6 ganger.... :eek:
    Lurer bare på .... finnes det leverpostei i USA???

Share This Page