Hi... just wondered if there is any norwegian people in this forums. Anyone who can tell me how it is like to work in the norw. pavillion? I'm starting april 25. -Merethe
Ja jeg er norsk og skal starte og jobbe 7 februar i F&B, gleder meg veldig til å dra. Har ventet siden april 2005 for å få dra, så det er på tide jeg kommer meg nedover. ;D Venter spent på å motta disney pakken som skal komme fra Noellie om et par uker, også den har jeg ventet på i flere md nå, hehe.
Verden er jo ikke stor da, for jeg tipper 5 millioner på at innlegg nr 2 er fra rune andre og den første fra "merte", god dag god dag, hehe sten christian her
Hei hei. Fått jobb på Attraction jeg,men har ikke funnet helt ut nøyaktig hva jobben går ut på ennå..moen som vet? Er så uheldig at jeg ikke har fått avreise før 13.juni...å det er jo LENGE til jo!! Skulle gjerne dratt tidligere.
Heisann Hvis du har sjansen til å dra bort tidligere så hadde jeg ringt eller skrevet mail til noellie hadde jeg vært deg, "meerim" hadde egentlig avreise i april men klarte å få avreise nå 7 feb samtidig som noen av oss andre. Det er garantert flere som har takket nei til å dra og de søker jo etter flere, hvertfall via aetat, og da er det feb, mars som er avreise. Så hvis du har sjans så hadde det ikke vært dumt, kjekt å ha flest mulig å dra med
Heisan. Spørs om æ tørr å begynne å omrokere nokka nu.Fikk plutselig mail nu for et par daga siden at de hadde jobb t mæ og at æ måtte ringe innen 10 daga va d vel. Men da hadde æ jo allerede fått jobben på attraction å bekrefta den. Så æ ringte ned t de å sa at d måtte være nokka feil for æ hadde jo fått en jobb fra de allerede. Å da fant ho mæ pluteslig ikke i systemet på den jobben!! Skjønte fint lite da! Men ho fant ut av d t slutt å alt va i orden. Så får nok heller holde ut i Narvik fram t avreise..prøve å tjene inn noen krone for regne me at d blir å gå en masse pæng på allt muli i usa. Aetet jobban virka som de va på F&B å d har æ ikke så spess lyst på trur d blir for tungt. Men takk for opplysninga Mr X!
hehe, det er tydeligvis litt rot på de kontorene, hehe.. men forstår deg jeg, kjipt å komme helt ut av heile opplegget for å ville dra tidligere, du får bare glede deg litt mer enn oss andre, hehe