drar 2feb, f&b. Har jobba f&b en gang før, men savner disney, pluss at jeg er akkurat ferdig med uni, og ikke mye jobber ute, så en veldig grei måte å spare penger til lånekassa og så skaffe meg jobb i usa mens jeg er dr
Jeg skal! Intervju i mars(eller når det er?), også reise ned i august tenker jeg... Det blir så bra!!
er det forresten blitt laget en facebook-gruppe for norgespaviljongen "10/11" som jeg har gått glipp av?
Jeg skal også! Intervju i mars og avreise i sommer... Blir knall! Aldri laget noe gruppe på facebook før, sa da fikk dette bli min første! Meld dere inn de som skal -10/11! http://www.facebook.com/photo.php?p...77734979&ref=search&sid=773200186.55777416..1 ...eller søk på "EPCOT Norway 2010/2011" om det første ikke skulle funke..
Jeg skal på intervju 27 mars, og håper på å dra ned i september 2010, om jeg får jobben.. ;D Noen som har noen bra tips til intervjuet, og evt hva eg bør ha på meg.. guttene bør jo kle seg i dress på intervju, men er litt vanskeligere for oss jenter
Ok, tusen takk ;D Blir helt nerve vrak av ventinga til intervjuet og hvordan det kommer til å gå vettu
Jeg er kjempe nervøs jeg også. Det kommer nok av at jeg har så utrolig lyst på jobben og at jeg er kjempe redd for at det skal gå dårlig på intervjuet :-[ Kommer til å søke på f&b, siden jeg jobber med det i dag