Nordmenn som er der allerede

Discussion in 'Accepted/Current CRP Participants' started by Spinelli, Jun 6, 2006.

1. Spinelli

Spinelli New Member

Lurte bare på om det var noen nordmenn som allerede er i Florida som kunne si meg hvor mye de ga for biletten sin. Og også hvor lang tid det tok!!

2. paalerik

paalerik New Member

Jeg har vært der, og fly reisa tar like lang tid i år som i 2003. for 1 vei til orlando må du nok regne mellom 4-6000 kr. kommer helt ann på når du drar..

3. Spinelli

Spinelli New Member

Seriøst? Det er ikke så verst da. Men greia er at jeg dreiv å sjekka priser og de fleste bilettene lå mellom 14 000 og 24 000 :eek:

4. JB

JB New Member

skal over nå om 6 dager, men har enda ikke sett noe til bilettene mine fra disney. så vet ikke hvor mye de vil ta ennå. men har funnet biletter fra oslo t orlando mellom 4-5000. nå når jeg skal reise i alle fall.

5. Anniej

Anniej Guest

Hvor gammel er du??
    Du kan jo gå inn på www.kilroy.no , der har dem billige billetter til unge mennesker=)

NÃ¥r drar du??

6. Spinelli

Spinelli New Member

Men sånn som jeg forsto det så skulle de booke billetten?

7. JB

JB New Member

De har nu bestillt for mæ i alle fall...fikk endeli infoen om flyginigen idag (på tide). Ho sa at d ville bli ca 800 dollar ( ca 5000 norske) å detta e høysesong og ruta e Evenes- Gardemoen- New York- Orlando.

8. Anniej

Anniej Guest

Ja de gjør som regel det, men man kan booke selv også....

800$ var jo ikke så ille for en så lang reise nei...

9. Spinelli

Spinelli New Member

Nei, det var ike mye. Lurer på om de booker bilettene tidlig. Når reiser du? Er noen av dere der allerede?

10. JB

JB New Member

Æ drar om 4 daga...den 13.juni. Så d e ikek lenge t nu. va en veldi grei pris egentli siden d e heøt fra evenes. Bilettan trur æ blir booka ganske tili men fikk ikke infoen før idag. D e vist fullstendi kaos me alle som kommer nu så de har mye å gjøre virke d som.

11. littlefeather

littlefeather New Member

Ok, unnskyld meg, I know this has nothing to do with this topic...but....

I was listening to Radio En (Bergen) online and heard this song and the only lyrics I remember are "life is a song about you, and finally I'm singing in tune" Can anyone help me figure who does this song or what the name of it is? I have looked everywhere on internet. I would be so grateful. Takk for hjelpen!

12. kristina

kristina New Member

hei littlefeather

you've been to Berden. yeei!!
    the song you're looking for is "bliss" by Tone Damli Aaberge. hope you find it :)

13. littlefeather

littlefeather New Member

Tusentakk!!! Jeg elsker Norge! ;)

14. Spinelli

Spinelli New Member

Hahah den sangen suuuger joh...Wich means that song suuuucks :p

15. littlefeather

littlefeather New Member

awww nei, så koselig! :D

16. Spinelli

Spinelli New Member

Slapp av...Er egentlig kjempegrei ;) SÃ¥ er du nordmann som bor i Canada eller hva?!?

17. littlefeather

littlefeather New Member

nei. nå, lærer jeg norsk fordi jeg møtte mange nordmenn når jeg først gjorde dette program i 2004. jeg hadde også reiste til Norge mange ganger. jeg er forelsket med Norge ;)

Share This Page