Får man en bekreftelse like etter, eller blir man bare henvist til hovedsiden igjen? Hadde vært kjedelig å funnet ut at søknaden ikke ble sendt engang.
Ah ok Søkte gjennom Internationalservices siden etter jeg trykket på leveringsknappen hoppet den til forsiden. Og har ikke fått noe mail ennå, meen får håpe på det beste Hadde vært kjipt om noe annet viste seg og jeg ikke fikk sjangsen engang hehe
hei. Jeg søkte også på de sidene , men fikk heller ikke noe svart , slik at jeg ikke fikk kommet på intervjuet som var i mars for ett år siden. Fikk tips av en venninde som har vært der at jeg skullle sende søknad til denne mail adressen wdw@internationalservices.fr , gjorde det og fikk svar dagen etterpå. Intervjuet gikk fint å jeg drar i juni Så kanskje dere som ikke har fått svar burde sende til den mailen om dere ikke allerede har gjort det!!!
såppas ja! søkte for en stund siden og ikke hørt noe enda.. også er planen å reise i sommer, så må få kommet meg på intervju nå i mars.. så da takker jeg så mye for tipset