How is it?

Discussion in 'Accepted/Current CRP Participants' started by Mr X, Nov 21, 2005.

1. Mr X

Mr X New Member

Hey everyone, i just got accepted for the norwegian section, in food % beverage, but i have not accepted the job yet. Because so many have told me so many things that i find kind a weird, like drug abuse and so on.

Can someone serious tell me how it is? The partying is not a problem, i love partying, no problem, but if theres a lot of drug abuse, well, then i dont know.

Someone share the experience with me

2. Oblivion

Oblivion New Member

halla.
    tror ikke d er no problem.
    de er jævlig strenge på sånt har jeg hørt.
    har en kompis der nå, å han hadde ikke sett tegn til no slikt engang.
    ...å han har vært der et halvt år.
    men vet ikke.. har jo ikke vært der selv enda.
    anbefaler deg å takke ja, uansett.
    om d skulle være no sånt der, er d bare å styre unna de folka.
    du kommer ikke til å angre, om du takker ja.

3. meerim

meerim New Member

Godt å høre Oblivion. Skal du også bortover eller?

Mr X - tror dette er et litt mer seriøst forum enn Norgespaviliongen. :) Glad du fant frem hit....

-meerim

4. norwayboy23

norwayboy23 Guest

Ja denne siden er mer seriøs en den norske siden, ble nesten skremt vekk til å ikke dra jeg når jeg las alt det rare som stod på den siden. Men man må ta det som står på Norgespaviliongen med en klype salt, for det de skriver der er ikke snat i det heletatt for jeg kjenner en som er der nede nå og han forteller meg også det er ikke slik som beskrevet på den siden.

5. Mr X

Mr X New Member

takker for svarene, jeg har tenkt å takke ja idag. det hjelper å få se noen innlegg som ikke inneholder dop osv, hehe. samt å se innlegg som ikke er lagt inn på forumet norgespaviljongen, hehe

6. nippy

nippy New Member

hi,
    i'm an italian girl and i've just been accepted for the food and beverages in the italian pavillion, of course... ;) ;)
    i thought your question was really interesting... but i couldn't understand the replies because i can't speak or read any norwegian...
    could anyone traslate into english, please??
    thanx a million y'all!!! :p

7. HockeyChamp

HockeyChamp New Member

Hey guys,

The only questions I have is, are anybody who is involved in the drugs stupid enough to try to push it on us? I got no problem with them doing whatever they want to do, but if I get stuck with a needle or something, someone will be getting hurt...

Chase

8. Mr X

Mr X New Member

Here is a translated version from obliion`s post

Hey
    i dont think thats going to be a problem,
    they are very strict when it comes to drugs.
    I have a friend that is workin there now and hes been there for 6 month, and he havent seen nothing,
    but i dont know, i havent been there my self.
    But i do recommend you to accept, if there is someone whos is doing drugs, just back away from them, ignore them,
    you wont regreat if you accept :)

9. Mr X

Mr X New Member

the other posts is just talk about a norwegian forum thats probebly full of crap, hehe

for those who want to, contact me on msn, calibra2i@hotmail.com

10. topofox

topofox New Member

HI GUYS!!!!
    I AGREE WITH CHASE, EVERYONE KNOWS WHAT IS BETTER FOR US. YOU CAN DO WHATEVER U WANT IF U WILL ACCEPT YOUR RESPONSABILITIES-.
    FOR ME PARTIES AND EVERYTHING IS VALID, I DON'T LIKE DRUGS, BUT PEOPLE CAN ENJOY THE LIFE IN THE WAY THAT THEY THINK IS BETTER.
    I'M MEXICAN , I'M 23 YEARS OLD, I WILL WORK AT THE F & b PROGRAM, AND I'M LEAVING ON FEBRUARY 21TH.
    I HOPE TO KNOW ALL OF U AND GET FUN WITH U GUYS.

BEST WISHES.

MEDARDO

11. helen

helen New Member

Hi everyone,

I would say I've got no problem with it, if ppl want to do it thats up to them so long as they don't do it near me or get me involved, coz I have no interest what so eva :p

@mr x - take the job!!!!!! don't let it put you off, just stay away from it, thats what I plan to do!! ;)

Helen xx

12. HockeyChamp

HockeyChamp New Member

Hey Medardo,

How's it going? I'll be heading down December 6th, working f $ b. I'm 19, and I;'m Canadian.We can still party it up without any of that " drug " crap. The ladies will need looking after, we can worry about that ;)

Chase

13. Mr X

Mr X New Member

well, i have accepted the job :) looking forward to come over and meet new faces and so on, hehe, my departure is february 7th

14. HockeyChamp

HockeyChamp New Member

CONGRATS! you made the right choice! Can't wait to meet you!

Chase

15. Mr X

Mr X New Member

thanks, cant wait to meet all of you

16. KC

KC Guest

I realise you were being serious-and I feel the same way, but there's something about the way you said it that I find really funny! :D

I have to say, hearing from actual alumni that it's not much of a problem-if at all-certainly puts my mind at ease *nods*

Yay!
    Kev

17. Oblivion

Oblivion New Member

ja, drar 6.desember :)
    13dager igjen nå! du da? når, isåfall?

18. HockeyChamp

HockeyChamp New Member

@ KC

Well, I have been stuck with a needle before, and its not a good feeling, knowing something is inside yuo, but you don't know what it is... I'm glad I could brighten up your day for a couple seconds :D, I aim to please!

Chase

19. OttawaChikky

OttawaChikky New Member

there is lots of drinking and there is drugs, but normally only a bit of pot......pluse theres no push to make you do it. No one cares here

20. meerim

meerim New Member

Drar 25 april. Med mindre jeg klarer å lure meg til en tidligere start... det hadde jo vært fint... :)

Share This Page