heija e det nån her som har fått disney package papiran og i så fall, korr lang tid tok d før du/ dokk fikk dem? e d flere her som reise den 17 August?
Jeg reiser også 17 august ;D Har ikke fått noe pakke ennå selv, men regner med den er rundt hjørnet ^^
Det er mange som reiser 17 august, inkludert meg xD Har heller ikke fått disneypakken, men håper den kommer snart!
Ingen pakke i dag heller gitt Løper i rekord fart ut til postkassa hver dag hehe Men begynner det ikke bli litt smått med tid i forrhold til visum åsånt? ???
Jeg har fått pakken, men ikke visumsinnformasjonen, det står at den kommer senere :S Er bekymret for visumet, er skikkelig kipt om det ikke ordner seg! Siden jeg har fått pakken, får du sikkert din snart mdj
Da var den endelig kommet Deilig å se bitene falle litt på plass her nå! Nå er det bare 3 uker igjen ;D
^^ Så bra! Hvis jeg bare kunne få den visainnformasjonen snart så hadde jeg følt meg litt roligere, er det noen som har fått den ennå?
e d nån som vet ka tid man får den visainformasjon og må man betale 100 dollar før man drar te Florida???? kjenne stresset begyne og komme i stor hastighet no!! syns dem e træg
Enig^^, de burde sende oss innformasjonen vi trenger, det er jo bare 3 uker igjen til vi drar. Vet ikke når visainnformasjonen kommer, men vet at man må betale 100 dollar før man drar til Florida.
e d nån her som har prøvd å logge sæ på dn internett sia som sto i eine brevet og e d dt numre som står i brevet man ska bruke som passord eller e d det dem ska sende? å e d nån som har betalt 100 dollar og i så fall, betalte du/dokk d me visa kort eller kreditt kort???
Vi møtes sikkert på gardemoen Er ikke helt sikker på det med innloggingen, men jeg har bestemt meg for å vente med å betale de 100 dollarene til jeg er sikker på at visumet er i orden.