Geaccepteerde Nederlanders (Accepted Dutch)

Discussion in 'Accepted/Current CRP Participants' started by PlanetD, Apr 26, 2006.

1. PlanetD

PlanetD Member

Hallo! Zijn er hier nog meer Nederlanders die geaccepteerd zijn voor één van de Disney International Programs?

Ik mag 15 Augustus beginnen bij Front Desk Operations.

Groeten!

2. Sabrina1981

Sabrina1981 New Member

Re: Geaccepteerde Nederlands (Accepted Dutch)

Ik kom neit uit Nederland maar ik spreke en beetje nederlands. waar kom je vandaan?

3. PlanetD

PlanetD Member

Haha, COOL!

Ik kom uit Voorburg, Den Haag

4. kristol

kristol New Member

Heyyyyyy nog een Nederlander :)

Begon me echt al eenmzaal te voelen hiero :p

Ik vertrek 23 juni al tot eind september, eigelijk is mijn programma al afgelopen op 1 september, maar omdat het visa nog 30 dagen erna geldig is blijf ik de hele maand september nog gewoon en ga ik wat rondreizen of naar mijn familie in amerika.

er zijn geloof ik maar weinig Nederlanders die gaan. Al die andere landen werken met hun landgenoten in een pavillion in Epcot of zoiets maar wij Hollanders hebben gewoon geen eigen pavillion ik denk dat we daar maar eens ff verandering in moeten maken. :D

Hoe ben jij er eigelijk opgekomen om voor Disney WOrld te werken? en hoe ben er binnen gekomen? ik ben wel benieuwd want in Holland staat het gewoon helemaal niet bekend.

Ik heb er iig ENORM VEEL ZIN IN :D:D kan echt niet wachten.

Ik ben nu allemaal met die J1 Visa aanvraag bezig. Heb jij dat allemaal al geregeld??? komt echt een hoop bij kijken, maar we krigen er natuurlijk ook een hoop leuks voor terug.

nah tot snel dan maar :D ben blij dat er nog meer Nederlanders gaan.

xxxx kris

Share This Page