Hi dude! Im going september 6th! Food & Beverages! Anybody else from Norway here? Hvis det er det, ta kontakt på msn. Henrik_maelum@hotmail.com
hey guys, its so weird to read ya'lls language and all i understood is that anne is leaving dec 6 ;D...thats funny...... anyway, anne i'll be leaving that same day so maybe we'll meet down there
drar 6.desember, jeg også. skal jobbe i f&b. en kompis av meg drar på tirsdag.. HATER å vente. hva bedriver dere tida med fram til dere drar? jobb, eller?
Ja, jeg jobber... Men alle driver å sier at det er skikkelig dritt der borte! Har dere hørt noe? I så fall, hva?
HAHA, to bad.... Jeg sitter for tida og bare kjeder rævva av meg, jobber litt også.....har lyst til å stikke nåååå!!!!
ja, mange som sier at arbeidet der er dritt. blir litt vell mye i starten, men er iallefall bedre enn å jobbe i norge alt i alt er nok opplevelsen du får verd all dritten. Celephaïs...du tror du kjeder ræva av deg? jeg er i militære...
hehe, ok da, du har det soleklart jævligst var i militæret tidligere i år jeg, skulle egentlig vert der til september i år, men lurte meg unna, og dimma i begynnelsen av januar... Det var digg det.... ;D
Hei nordmenn! Tror ikke jobben er så fantastisk nei, men d er alt d andre som kommer t å gi oss gode opplevelser...tenk heller på d ;D ;D ;D Drar forøvrig 20. sept., og ska jobbe i f&b....der har vi i vertfall mulighet t å tjene litt tips, d hjelper litt da Gleder meg helt sinnsykt t sol og varme, shopping, reising, treffe nye mennesker for alle steder i verden, parties og ikke minst møte donald og vennene hans...tror d kommer t å bli gøy jeg
var først på KNM harald Haarfagre, så skulle jeg egentlig på KV tromsø...ytre kystvakt langt oppi helvete i nord mellom norge og svalbard et sted, men det gadd jeg ikke, så sa de bare "ja, ok, greit, da kan du dra til bergen istedet" så blei jeg sendt til KNM tordenskjold på haakonsvern i bergen..... vor er du'a?? var du en av de militær folka som var på intervjuet på lørdan i april??? ja, kjipt å dimme i september, bare finn på et eller anna som de ikke kan fikse på, så er den eneste utveien at du dimmer....
hehe... jeg bor 4 kjøretimer sør for tromsø er i garden. nei, jeg var der på søndag. noen kompiser av meg var der på lørdag. en av dem er i usa nå...FAEN så kjipt! hehe.. neida. er ganske fornøyd med stillinga mi. kommer til å få et sinnsykt tjenestebevis. er ammo, matriell, kaserne og kjøretøy ansvarlig + korporal, lagfører, tropps ass. og vara-tillitsvalgt. vil bare gjøre ferdig året mitt, så jeg får et komplett tjenestebevis.
hehe, garden, kult'a.... søkte meg til drilltroppen, men kom ikke inn..hadde vert villt, hadde reist rundt til australia, usa, scotland og sånt...men men har kul stilling da... jeg var bare resepsjonist 1 til 2 timer om dagen, ellers satt jeg bare på et kontor og kjeda rævva av meg, og delte ut post par ganger om da'n når den kom, tok vel 10 min... bra å få tjenestebevis da, fikk bare en haug med uniformer jeg aldri kommer til å bruke jeg, spesielt den jævla hatten :-X :-X 4 timer fra tromsø,... i nerheten av mosjøen eller no sånt???
mm.. får reise mye i drill..., men d er kjiiipt ellers. de får omentrent aldri fri. hehe... høres ut som en givende tjeneste. hatt? hvilken hatt hadde dere? nei, lengre nord. harstad, i troms fylke.
hehe, ja, har hørt det er jævlig strengt i drill også, med støvler og uniform og hilsninger og greier.... den grisestygge hatten de folka her går med, på "ny rekrutt" bildet http://www.mil.no/sjo/knm_hh/start/;jsessionid=50M0VR2ZPUWYVFOUN3NCFEQ?_requestid=16181