If there is anyone from Norway that might know where i can find cheap flight tickets to Orlando or Miami?? Or if anyone else knows i would be glad to hear from you. Planning on going in November... I can hardly wait to go back. I havent been back there since i left in 2001. So hopefully my dream will come true
So much easier to do this in Norwegian.. Heidi Vi skal tilbake i mars neste år. Vi reiser med Iceland Air og det syns vi er kjempe fint - for de har bare en mellomlanding (på Reykjavik). Jeg vet ikke hva du synes er billig men vi synes ihvertfall disse billettene var rimelige. Tror vi betaler ca 5.000 kr per person. Vi reiser til Stanford flyplass som ligger ca 50 min fra Commons etc (i motsetning til Orlando International som vel bare er rundt 20/30 min unna.) Vi har booket på www.icelandair.no Lykke til på billett jakt!
Takk for svar. Har ei venninne som reiser billig, men da må vi reise på stand-by og det er ikke alltid like lett. Og da kan vi risikere at ferien blir kortere enn planlagt. Så vi har mest lyst på fast plass. Har sett litt rundt omkring og ser at det ligger på rundt 5000 kr pr pers. Så det er nok det laveste man kommer ser det ut som. Men det er jo egentlig ikke så dyrt når man tenker på hvor langt man kommer og for all del, det er jo verdt det Så spennende at dere skal gifte dere der borte. Blir nok en spesiell opplevelse kan jeg tenke meg
Ja vi gleder oss veldig. Skal ha med meg bestevenninda mi (blandt mange..vi blir mellom 15 og 20 somr eiser totalt) og hun er også forlover. Tipper du kanskje "kjenner" henne. Hun jobbet i restauranten sept0-sept01 og heter Siri (Langt lyst hår....bodde i bygning 1 tror jeg...kan ha vært leilighet 112 eller noe...)
Ja jeg vet godt hvem Siri er. Jeg kom over i august så, vi var der nesten hele tiden sammen. Kjempe koselig jente. Men jeg tror ikke jeg har sett henne siden usa, hvis jeg ikke tar helt feil. Ser for meg at et bryllup i Disney er kjempe romantisk du får legge ut et bilde her når den tid kommer