Det er 5 års siden vi alle tok del i Walt Disney World's Millenium celebration i EPCOT. Nå er det på tide med en ordentlig Reunion!! Dette blir for alle Millenium castembers. Fra Food & Beverage, Butikken og Båt riden, og ambassadørene!!!! Det blir i Sommer 6 aug. Vi har lokalet klart of allerede min. 20 påmeldte!! Er du interesert så vennligst ta kontak med meg,Kari Jacob @ karikrigsmann@gmail.com !!
Hei alle sammen!!!!!! Nå synes Tone og jeg at d er på tide med en Disney-reunion igjen, så d har vi gjort noe med....... Vi har fikset lokale og bra alkoholpriser, så nå blir d fest!!!!! 23.april inntar vi Biblos i Oslo så da håper vi at så mange som mulig av dere vil være med.... For at vi skal få en viss oversikt over hvor mange som kommer, hadde d vært fint om du kunne sendt oss en mail eller sms om du vil være med på festlighetene.... Så nå håper vi at så mange som mulig kommer, ( jobb og eksamen er ingen unnskyldning for ikke å komme...) Vi har ikke mail adressen til alle, så spre ryktet videre! Har du noen spørsmål, er d bare å ta kontakt.... Klem fra Tone og Hildegunn Tones tlf nr: 90840504 Hildegunns tlf nr: 95996901