Anyone leaving from Norway Sept 20th??

Discussion in 'Accepted/Current CRP Participants' started by Anne24, May 29, 2005.

1. Anne24

Anne24 New Member

Hei!

Noen norske som reiser fra Bergen 20 september?? Tror det kan komme til å bli en lang og kjedelig tur til Florida,så hadde vært greit om vi var flere som reiste sammen :)

2. Celephaïs

Celephaïs New Member

Hehe, ja det kommer til å bli rimelig kjedelig, har flydd transatlantisk flere ganger, og blir bare kjipere og kjipere.

Veit for tida ikke når jeg kommer til å dra, men ja, hadde vert digg om fler av oss hadde reist sammen....

3. Stien

Stien Guest

Sorry.. drar 21 juni jeg ;)

4. CrEsT

CrEsT New Member

Hallo!

Jeg er Marco fra Mexico, jeg bor i Oslo 1 aar siden!

Myn Norsk sugger, jeg vil reise an Disney Sept 13th.

Hadet bra!

5. Celephaïs

Celephaïs New Member

Wow, Marco, that was really good, didn't you say you lived in Norway for like three months???

6. Anne24

Anne24 New Member

Yeah, that's really impressive! What did you do in Oslo Marco?

Hvordan går d forresten me søknaden din Celephaïs? Har du hørt noe mer om når du kan reise t Florida? Du burde ringe og mase på de, d hjelper!

7. Celephaïs

Celephaïs New Member

Heyheyhey, den første som klarte å skrive nick'et mitt med to prikker over i'en, not bad..... ;D
    Nei, hakke hørt no mer fra Noellie, desverre. Og ja, har mast som et helvete, byner vel å bli lei av meg snart.... ::)

Venter du også på dep. date eller....eller har du fått det???

8. MyLittlePony

MyLittlePony New Member

ïïïïïïïïïïïïïïïïï
    ï

Jeg gidder bare ikke gjøre det...

9. Celephaïs

Celephaïs New Member

ok da, den første som GADD å gjøre det, sooooooooooorry

10. CrEsT

CrEsT New Member

I went there for Holidays... but decided to stay a bit longer with some friends, got a job there and it was awesome!

I used to live somewhere around Majorstua in Oslo and worked at byporten.

11. HenrikNorway

HenrikNorway New Member

Hei, jeg reiser fra Norge 6 september. Blir en lang tur ja, men man sover jo og ser på film osv, så blir nok ikke så ille. Vi ses der nede da. Har du msn så hadde det värt hyggelig å snakke sammen og utveksle litt info osv? :)

12. Anne24

Anne24 New Member

Så dumt da at du ikke har fått noen avreisedato enda Celephaïs...men d er jo sikkert noen som ombestemmer seg, og da må vel du få dra?!? D er bare å fortsette å mase...da vet noellie at den eneste måten å få deg t å holde kjeft på, er å gi deg en dato...hehe ;o)

Noen jeg kjenner som har bodd i USA, fortalte meg at jeg burde kunne disponere bil der borte om jeg skulle få sjansen t å se andre ting enn bare disney ...avstandene er visst veldig store og kommunikasjonen noe helt annet enn her i Norge.. Hva har dere tenkt å gjøre?

13. MyLittlePony

MyLittlePony New Member

ja det er helt riktig. Om du vil se noe annet enn Disney er det en nødvendighet med bil. Eller venner med bil!

14. Anne24

Anne24 New Member

Så hva tenker du/dere å gjøre?-kjøpe bil der borte eller bare satse på snille venner ;)

15. Celephaïs

Celephaïs New Member

Hehe, snille venner er jo greit å ha....
    Men jeg har tenkt å kjøpe bil der borte.
    Er vel det beste, slipper å tenke på den jævla bussen, og kan dra vor man vil når man vil ;D

16. HenrikNorway

HenrikNorway New Member

Jeg fikk den disney pakka i går. Men har ett spm da, hvis noen vet. Man kan gå i hva slags klär man vil när man ikke jobber? Man må ikke gå i sånne stive klär som det står om i den lille boka,The Disney Look.

Mye stäsj å ordne först altså..

17. MyLittlePony

MyLittlePony New Member

Ja, når du har fri kan du gå i hva enn du vil... Men når man har kurs på Disney University og lignende må man følge kleskoden fra Disney Look Book. Du vil trenge cirka 3 eller 4 antrekk for dette. (Det går jo an å vaske og) Et antekk bør være veldig lett og sommerlig, fordi det er en dag man går rundt i parken (Discovery Day) og det vil da være DRIT varmt med en dress... Når du kommer får du et papir med oversikt over når du trenger "Professional attire", en slags timeplan.

18. HenrikNorway

HenrikNorway New Member

Ok. Takk. Så jeg må ha med meg dress for å ha på meg der nede? Må ikke reise i slike stive klär da? Blir utrolig varmt med dress. Kurs ja, men det er vel ikke så veldig mange kurs?

19. MyLittlePony

MyLittlePony New Member

Nei, du MÅ ikke ha på deg dress, men du må følge eksemplene som står i Disney Look Book... Bare husk å ha et antrekk som er luftig/tynt for Discovery Day. Kursene er Traditions og Merchantainment/Food Safety, pluss noe annet tror jeg... husker ikke akkurat hva... men tre antrekk skal kunne holde, om du ikke er rask til å vaske da...

20. HenrikNorway

HenrikNorway New Member

Takk,Kristin:) Hm,får ta med meg noen ordentlige klär da eller litt stive greier. Tror nemlig ikke jeg gidder å ta med meg dress nemlig. Gleder meg til å dra nå. Du får ha god tur du da, er ikke lenge til du reiser nå!:) Reiser ikke för 6 sep., jobbe i f&b.

Share This Page